پایگاه اطلاع رسانی بدنسازی و پرورش اندام

هر چیزی در مورد بدنسازی لازم دارید

پایگاه اطلاع رسانی بدنسازی و پرورش اندام

هر چیزی در مورد بدنسازی لازم دارید

برخی از استروئید ها

1 – دکادورابولین (محلول قابل تزریق روغنی)
شاید دکادورابولین ساخت آمریکا را بتوان محبوب ترین و موثرترین دکادورابولین موجود در جهان نامید.این محلول قابل تزریق روغنی که به صورت ویال های100-mg/ml  یا  200-mg/mlنیز عرضه می شود در بدن  به ندرت تبدیل به هورمونهای زنانه می شود.این دارو اثرات مثبت در خور توجهی بر افزایش قدرت و حجم عضلانی داشته و در کاهش درد مفاصل در ورزشکاران مصدوم و آسیب دیده نیز بسیار موثر است.
نمونه های مکزیکی و نمونه های ساخت کمپانی «ND» نیز از کارایی نسبتا بالایی بر خوردار هستند.این دارو در ایران تحت عنوان ژنریک «ناندرولون» تولید و عرضه می شود.گفته می شود که نمونه های آمریکایی برای کسانی که قصد استفاده طولانی مدت از این دارو را دارند مناسب تر است.

2-تستوسترون دپو (محلول قابل تزریق روغنی)
این دارو را می توان نوعی تستوسترون طولانی اثر نامید که اثرات مطلوبی بر افزایش حجم و قدرت عضلانی دارد. از این دارو برای درمان بیماری و یا عارضه کاهش ترشح طبیعی تستوسترون نیز استفاده می شود.
می توان گفت که معتبر ترین نوع این دارو ، نمونه ساخت کمپانی آمریکایی «Pharmacia/Upjohn » است. ناگفته نماند که نمونه های مکزیکی و استرالیایی این دارو نیز در بازار موجود می باشند که صد البته به اندازه نمونه های آمریکایی معتبر نیستند.

3-تستوسترون انانتات (محلول قابل تزریق روغنی) 
   از این دارو برای افزایش حجم و قدرت عضلانی و همچنین برای تحریک ترشح طبیعی تستوسترون در کسانی که با کاهش طبیعس ترشح این هورمون در بدن خود مواجه اند استفاده می شود.این دارو که عموما در بسته بندی های 200 mg/ml و به صورت آمپولهای تزریقی عرضه می شود، به ندرت منجر به افزایش احتباس آب و املاح در بدن شده و از این جهت نیز استروییدی قابل اطمینان به شمار می رود.نمونه های تولیدی کمپانی آمریکایی «Pharmacia/ Upjohn  » این دارو را می توان مطمئن تر از بقیه دانست.

3-تستوسترون سوستانون  250 (محلول قابل تزریق روغنی)
این دارو که اصل آن مکزیکی است در بسته های 250 میلی گرمی و به صورت آمپول های تزریقی عرضه می شود.ورزشکاران از این دارو برای افزایش قدرت و حجم عضلانی بهره می گیرند اما گفته می شود که کارایی آن به پای استروئیدهای ساخت آمریکا نمی رسد. این دارو را می توان جزو استروئید های طولانی اثر  به حساب آورد. نا گفته نماند که تزریق این دارو معمولا با درد زیادی همراه است.این دارو به دلیل نیمه عمر پایینی که دارد برای تزریق در دوره مسابقات و مخصوصا مسابقات وزنه برداری قدرتی ایده آل به نظر می رسد.

4-اکویی پویز (محلول قابل تزریق روغنی)
این دارو که به صورت محلولهای قابل تزریق روغنی و در بسته بندی های 50 mg/ml عرضه می شود در اصل برای مصارف دامپزشکی تهیه شده بود.امروزه پیدا کردن این دارو در بازار سیاه نیز بسیار مشکل شده است. اکویی پویز تحت عناوین تجارتی مختلف از قبیل: Ganabol, Equi-Gain, Maxi-Gain, Vebonol, Pace عرضه شده و همین تنوع در محصول نیز امکان تشخیص نمونه های اصلی از قلابی را مشکلتر کرده است.مصرف این دارو بدون آنکه عواض جانبی معمل استروییدها از قبیل:بروز علایم زنانگی در مردان را سبب گردد، اثرات شگفت انگیزی در افزایش حجم و قدرت عضلانی از خود بر جای گذاشته و در بهبود و تقلیل درد مفاصل نیز موثر است.

5- آنادرول  50 (خوراکی)
بر خلاف اکثر استروئیدها که به صورت محلولهای قابل تزریق عرضه می شوند این دارو  به صورت قرص و در فرمهای خوراکی تهیه و عرضه می شود.اکثر بدنسازان و وزنه برداران قدرتی به دلیل ترس از عوارض و خواص بسیار قدرتمند آندروژنیک این دارو، تمایل چندانی به استفاده از آن نشان نمی دهند.این دارو همچنین باعث افزایش چسبندگی گلبولهای قرمز خون به یکدیگر شده و عارضه فشار خون بالا را در فرد موجب می شود. آنادرول با وجود اینکه اثرات در خور توجهی بر افزایش حجم و قدرت عضلانی از خود دارد اما به دلیل عوارض جانبی فراوان، مصرف آن در طولانی مدت توصیه نمی شود.

7-آناوار (خوراکی)
آناوار نیز استروئیدی خوراکی است که نمونه های اولیه و اصل آن را کمپانی آمریکایی « Searle »تهیه و عرضه می کرده است. نا گفته نماند که تهیه و تولید این دارو از مدتها قبل متوقف شده است.آثار و عوارض آندروژنیک این دارو در مقایسه با دیگر هورمونها و دیگر استروئیدهای خوراکی بسیار پایین است .قرصهای این دارو در دزهای 2.5 mg عرضه می شد.نمونه های امروزی این دارو که تحت عنوان تجارتی«Oxandrin» تولید و عرضه می شوند، در درمان کاهش شدید حجم عضلانی که معمولا در اثر ابتلا به بیماری ایدز در انسان حادث می شود به کار گرفته می شود.این دارو را می توان در لیست دارو های نسبتا گران قیمت دسته بندی کرد چرا که قیمت هر قرص آن در داروخانه های دولتی در حدود 10 دلار است.

8-دیانابول (خوراکی)
این دارو را شاید بتوان سلطان استروئیدهای خوراکی جهان نامید.نمونه های اولیه و اصل این دارو را کمپانی « Ciba-Geigy » تهیه و عرضه می کرد.امروزه کشورهایی همچون: ترکیه، یونان،رومانی، تایلند،بلغارستان،روسیه و حتی کلمبیا نیز اقدام به تولید و عرضه این دارو می کنند.اگر قصد استفاده از دیانابول را داشته باشید، از مصرف نمونه های مکزیکی کاملا خودداری کنید .نمونه های اروپای شرقی نیز چندان مطمئن و قابل اطمینان نیستند .اما دیگر نمونه های این دارو، اثرات خیره کنندهای در افزایش حجم و قدرت عضلانی از خود بر جای می گذارد.

9- وینسترول (خوراکی)
این دارو که به صورت قرصهای صورتی و در برخی موارد سفید و در دزهای 2mg تهیه و عرضه می شود به دلیل خواص آندروژنیک بسیار پایینی که دارد به شدت مورد علاقه و پسند ورزشکاران زن قرار گرفته است.از دیگر استروئیدهای مورد علاقه زنان ورزشکار می توان به «Maxibolan »اشاره کرد.

10-پریموبولان دپو (محلول قابل تزریق روغنی)
بسیاری از ورزشکاران که از این دارو استفاده می کنند از خواص و عوارض جانبی بسیار پایین آندروژنیک  و همچنین از تاثیر بسیار قدرتمند آن  بر افزایش سفتی و حجم عضلات، احساس رضایت می کنند.این دارو بر خلاف دیگر استروئیدها، موجب احتباس آب و املاح چندانی نیز نمی شود.برخی از وزنه برداران و بدنسازان نیز تاثیر این دارو بر مردان را ضعیف ارزیابی کرده و حتی به تمسخر، آن را جوجه استروئید نیز نامیده اند.فرم تزریقی و حتی فرم خوراکی این دارو که به نام «Sten» نیز معروف شده است ،امروزه در بازارهای سیاه دارو به وفور یافت می شود.

 

به امید خدا به مرور زمان همه استروئیدها را در وبلاگ خواهید شناخت.ما به ترتیب به معرفی استروئیدها خواهیم پرداخت ولی اگر هر کدام از خوانندگان مایل به شناختن هر چه سریعتر یک دارو باشد ما اولویت را به آن دارو خواهیم داد.بدین منظور میتوانید با دادن نام دارو در بخش نظرات بزودی مطلب خود را در مورد آن بخوانید.

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام
دوست عزیز من تعدادى آمپول و پروتین مى خوام
شما میتونید برام بفرستید
۲۰۰ عدد دکادورابولین
۱۰۰ عدد تستوسترون سوستانون 250
۱۰۰ پریموبولان دپو
۲۰۰ عدد سوستانون ۲۵۰
ممنون میشم جوابم رو بدى با تشکر
نادرى

khakhael 1389/01/18 ساعت 09:58 http://sahhadi@blogfa.com

با سلام.بنده سالهاست که در کار خرید و فروش استروئید هستم ولی تا کنون آراتست را ندیده ام و همچنین توضیحات مفصل تری در مورد ترنبولون استات ارائه دهید چون شاید هر روز سوالاتی در مورد این استروئید بسیار قدرتمند از من و امثال من می شود.

k-pax 1389/03/04 ساعت 19:15

اطلاعاتتون خوبه امیدوارم کاملتر بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد