پایگاه اطلاع رسانی بدنسازی و پرورش اندام

هر چیزی در مورد بدنسازی لازم دارید

پایگاه اطلاع رسانی بدنسازی و پرورش اندام

هر چیزی در مورد بدنسازی لازم دارید

استروئیدها و داروها

پرداختن به این مباحث به معنی تایید و یا تجویز مصرف استروئیدها و داروهای ممنوعه در ورزش نیست و این مباحث جنبه تئوریک دارند!

دیانابول یه نمونه تایلندی داره که پنج ضلعیه و قرمز رنگه این نمونه از بقیش خیلی بهتره.5 میل هم هست هر قوطیشم 500 تاییه.فکر کنم 30000 تومن قیمتش باشه.

دیانابول معمولا در قوی ترین حالت 10 میل است و این دارو دارویی قدرتمند محسوب می شود. نمونه های تایلندی آن نیز بد ظاهر نشده اند فقط باید توجه داشته باشید که برای کبد سمی است و هرگز نباید اور دز شده و هرگز نیز نباید در طولانی مدت مصرف بشود

اگر قرار به مصرف روزی 30 میل است 1 قرص 10 میلی صبح-1 عدد ظهر و یک عدد شب.برای شروع روزی 30 میل و بمدت 4 هفته ی اول دوره خوب است ولی بالا تر نروید چون برای کبد بسیار سمی است.بجای نلوادکس از روزی 2 عدد پروویرون استفاده کنید زیرا نلوادکس هم به بیانی ساده آنتی استروژنی ناقص است و هم تا حدود کمی از تاثیرات مطلوب دارو می کاهد.در مورد دکا هم من بعید می دانم که دکای اصل بتوانید پیدا کنید.


آنابول-دانابول-دیانابول-بیانابول-متان-متاندی نون-متان دروستنولون-ناپوسیم-درانابول-متانابول-همشون یک چیز هستن و ماده موثرشونم متاندی نون یا متان دروستنولون هست. هرشرکتی برای محصولش یه اسم گذاشته.دوز مصرفشم حدودا 20 الی 40میلی گرم در روز هستش.به خاطر ترکیب 17 آلفا یی که داره برای کبد سمی است.قابلیت تبدیل شدن به استروزن را دارد.خاصیت آنابولیکی و آندروزنی بالایی دارد و با استریید هایی مثل:استرهای مختلف تستوسترون وناندرولون وبولدنون و... مصرف میشود.نمونه های قلابیش (مخصوصا نمونه روسی)تو بازار زیاد است.نمونه های اصلیش هم مزه ی نسبتا شیرینی دارند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد