پایگاه اطلاع رسانی بدنسازی و پرورش اندام

هر چیزی در مورد بدنسازی لازم دارید

پایگاه اطلاع رسانی بدنسازی و پرورش اندام

هر چیزی در مورد بدنسازی لازم دارید

کتاب دوپینگ یا سلامتی

بنا بر درخواست دوستان گرامی و ارجمند همراهان همیشگی این وبلاگ لینک کتاب دوپینگ یا سلامتی نوشته مهندس مهدی فلاح ویرایش شد لطفا در صورت مشاهده اشکالات فنی در قسمت نظرات بنده را مطلع سازید


کتاب دوپینگ یا سلامتینوشته مهدی فلاح


دانلود


نظرات 6 + ارسال نظر
بدنساز 1386/09/26 ساعت 17:16

سلام
ممنون این لینک راحت تر دانلود میشود

فرید 1386/09/26 ساعت 17:19

سلام
حجمش که کم نشده
ولی بازم ممنون حد اقل راحت تر دانلود میشه

علی 1386/09/28 ساعت 08:02

سلام

من ۱۸ سالمه

می خوام برای بلند شدن قدم از ال آرژنین مصرف کنم..موثره؟

با سلام به شما دوست عزیز
ال آرژنین مخصوص تقویت کل بدن و محرک رشد وافزایش قد میباشد
تا حدودی برای افزایش قد موثر است (معمولان تا ۸ سانتی متر)
با این حال شما بگویید در مراحل قبل از دارویی استفاده کرده اید یا نه

ناصرر 1387/03/18 ساعت 01:28

همه لینکها خرابن

lio 1390/04/27 ساعت 19:00 http://www.fcbarcelona.rozblog.com

سلام مهدی جان
وبلاگت خیلی عالیه اطلاعات باحالی توشه؟
می خواستم ازت بپرسم:
من 18 سالمه قدمم بلنده 180 cm میشه ، بعد کنکور می خوام تمریناتمو شروع کنم اما می افته تو ماه رمضون و می خوام شبا تمرین کنم. اعتقادی هم به بدنسازی ندارم.
به من راهنمایی کن که چه غذا هایی رو بخورم تا بدنم پر بشه و قدرت بدنیم بره بالا
و چه تمریناتی رو بکنم تا سر سینم و عضله پام و ... که تو فوتبال به دردم می خورده بیاد بالا .
ممنون میشم راهنماییم کنی.
اگه خواستی جوابمو بدی بیه تو وبلاگم.
fcbarcelona.rozblog.com

shahanz 1390/06/19 ساعت 14:38

ببخشید لینک کار نمی کنه میشه لطفا یه لینک سالم از این کتابو بذارید یا برام لینکش رو ایمیل کنید؟ممنون .آدرس اینیلم هست:
shahnaz86@gmail.com

به درخواست شما عزیزان لینک ویرایش شد

برای دانلود به آدرس زیر مراجعه کنید
badansazishz.blogsky.com/1386/09/26/post-31

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد